АПАРАТНА НАРАДА ОДЕСЬКОЇ РДА: ВАКЦИНАЦІЯ ВІД COVID-19 ТА ПИТАННЯ ТЕРОБОРОНИ

Голова Одеської районної державної адміністрації Юрій Крук провів чергову апаратну нараду за участю міських, сільських та селищних голів в режимі відеозв’язку.

Про підсумки призову громадян України на строкову військову службу в жовтні – грудні 2021 року доповів Ігор Найдьонов – начальник відділу з питань цивільного захисту населення, оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами ОдРДА.

Доповідач надав інформацію про проведену роботу щодо планового завдання на призов на території Одеського району, а саме в: Овідіополі, Чорноморську, Біляївці, Южному та Доброславі; назвав загальні проблемні питання в цьому напрямку та законодавчу базу, якою керувались в роботі.

Про методичні рекомендації щодо призначення уповноважених осіб з питань запобігання та виявлення корупції в органах місцевого самоврядування Одеського району та деякі питання щодо заповнення щорічної декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування доповів Ігор Зубатенко – головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції ОдРДА, який надав детальні рекомендації щодо заповнення розділів щорічної декларації, у яких суб’єкт декларування зазначає інформацію про себе, членів своєї сім’ї, інших осіб та об’єкти декларування, визначені частиною першою ст. 46 Закону, та строків її подання.

За словами доповідача, граничний строк подачі декларації, визначений чинним законодавством – до 01 квітня 2022 року, а враховуючи значне навантаження на сайт НАЗК в останню декаду березня, буде доцільним завершити процес подачі декларації до 15 березня поточного року. Охоплює щорічна декларація звітний рік (період з 01 січня до 31 грудня включно), що передує року, в якому вона подається, та містить інформацію станом на 31 грудня звітного року. В разі не подання декларації державні органи та органи місцевого самоврядування мають поінформувати Національне агентство про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій у визначеному ним порядку.

Питання стану вакцинації населення, з якого доповів Віталій Лозов – начальник управління соціально-гуманітарного розвитку ОдРДА, – залишається злободенним і є на порядку денному кожної наради.

За словами доповідача, станом на 01.02.2022 на території Одеського району від початку вакцинальної кампанії провакциновано однією дозою 45 % населення, дві дози отримали 44 %, що є найкращим показником по області. За інформацією обласного Центру здоров’я серед лідерів такі громади: Яськівська, Авангардівська, Дачненська, Одеська та Вигодянська. Щодо вакцинації дітей у категорії 12-17 років, то в Одеському районі підлягає процедурі – 81 829 осіб. Станом на 31 січня щеплено 2175 особи першою дозою (3 %), двома дозами – 2 % (1711 осіб). Вакцинація проводиться виключно вакциною Пфайзер.

Із категорії 60+ підлягають вакцинації 307 469 осіб, станом на 31 січня вакциновано першою дозою 131 010 особи (43 %), дві дози отримали – 119 950 осіб (39 %). Також доповідач нагадав, що відповідно до наказу МОЗ України від 30 листопада 2021 року № 2664 «Про затвердження Змін до Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним щепленням» розширено перелік організацій, представники яких підлягають обов’язковій вакцинації проти COVID-19:

• органів місцевого самоврядування;

• закладів охорони здоров’я державної і комунальної форм власності;

• комунальних підприємств, установ і організацій.

Працівники цих установ, які не отримають принаймні одну дозу вакцини проти COVID-19 до 31 січня, будуть відсторонені від роботи без збереження заробітної плати.

За пісдумком наради, голова Одеської РДА Юрій Крук надав доручення посилити роботу з військовими комісаріатами щодо забезпечення виконання законодавства з питань військового обов’язку в громадах району, провести підготовку до наради з питань організації територіальної оборони. На фоні зростання кількості захворюванності COVID-19 важливою залишається консолідація зусиль щодо збільшення темпів вакцинації населення на території району.

Перейти до вмісту