Для ветерана, який втратив на війні ногу, – нова посада водія електровізка, що не потребує фізичного навантаження.

🦻 Для кандидата на вакансію в контактному центрі, який приховав порушення слуху через попередні дискримінації, – робота в онлайн-чатах замість спілкування в навушниках.

👩‍🏭 Кур’єрки, водійки та вантажниці – стандартна практика для робіт у термінальній логістиці. І екзоскелети та механізовані тачки для полегшення умов праці.

Усе це приклади реальних ситуацій, які компанія Нова пошта – учасниця спільноти «Бізнес без бар’єрів» – наводить у новому кейсі на спеціальній сторінці Дія.Бізнес – «Бізнес без бар’єрів» у воєнний час». І не тільки ділиться досвідом піклування про співробітників, а й розповідає, як зробити безбар’єрність частиною свого продукту. Зокрема, йдеться про 👇🏻

⬛ доступність для клієнтів у кожній точці сервісу;

⬛ фокус уваги на усіх групах населення без винятку;

⬛ відкриття першого абсолютно безбар’єрного відділення.

Повний кейс від Нової пошти читайте за посиланням 📲https://bit.ly/3VqVihq

Тут також ви знайдете кейси інших учасників спільноти «Бізнес без бар’єрів» – з історіями та досвідами, які можуть стати корисними на шляху до безбар’єрності.

💼 «Бізнес без бар’єрів» – спільнота компаній, об’єднаних навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.

Перейти до вмісту