Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до Одеської РВА

Протягом першого півріччя 2022 року до Одеської районної військової адміністрації надійшло 667 звернень. Із загальної кількості звернень:

  • від Адміністрації Президента України – 0;
  • з Кабінету Міністрів України – 0;
  • з Урядової гарячої лінії – 488(67,2%);
  • з Одеської обласної державної адміністрації – 141(21,2%),
  • від інших органів, установ, організацій – 9(1,4%),
  • від громадян – 29 (4,3%).

Від вищих органів влади районною державною адміністрацією протягом першого кварталу 2022 року отримано 629 звернень, що складає 94,3% від загальної кількості звернень громадян.

 Надійшли з:2022 рік2021 рік
1Адміністрації Президента України00
2Кабінет Міністрів України00
3Через народних депутатів00
4Одеської облдержадміністрації (у т.ч. управлінь та департаментів)1410
5Урядова гаряча лінія4880
6Генеральна Прокуратура00
7Верховна Рада України00
8Національне антикорупційне бюро України00
9Від інших органів90
10Від громадян290
 РАЗОМ6670

У зверненнях громадян порушувалися питання житлової політики, комунального господарства, соціального захисту, сім’ї, дітей та молоді, та інше.

Протягом звітного періоду надійшло 27 колективних звернень (4,0% від загальної кількості), в яких порушувалися питання усунення порушень вимог містобудівного законодавства, транспортних послуг та перевезень та комунального господарства. Повторних звернень надійшло 8.

У зверненнях громадянами порушено 667 питань. За характером питань, порушених громадянами у зверненнях, що надійшли протягом звітного періоду, переважають питання:

  • соціального захисту (надання матеріальної допомоги, призначення та виплат соціальних допомог, субсидій тощо) – 409(61,3%);
  • комунального господарства (водопостачання, електропостачання, ремонту доріг, газифікації населених пунктів тощо)- 110 (16,5%);
  • діяльності органів місцевого самоврядування – 24 (3,4%);
  • транспорту і зв’язку – 20 (2,9%),
  • житлової політики – 15(2,2%);
  • охорони здоров’я –11 (1,6%), та інші.

Розгляду звернень за даними напрямками у районній військовій адміністрації приділяється особлива увага, посилено контроль за наданням повних та обґрунтованих відповідей.

Щодо всіх звернень було вжито визначених законодавством заходів, для вирішення порушених питань у зверненнях надавалися відповідні доручення.

Усі заявники в обов’язковому порядку отримують вичерпні письмові відповіді у строк, встановлений законодавством, надаються роз’яснення щодо порядку оскарження прийнятих за розглядом звернень рішень.

Від представників пільгових категорії громадян протягом першого кварталу

2022 року отримано 63 звернення,а саме:

від осіб з інвалідністю I-III груп – 66 звернень;

від учасників війни, учасників бойових дій – 14 звернень; від дітей війни – 10 звернень;

від членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 40 звернень.

За результатом розгляду звернень районною військовою адміністрацією, протягом першого півріччя 2022 року:

175- надіслано за належністю відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» (26,2%);

302 – надано роз’яснення по суті порушених питань (45,3%);

87 – вирішено позитивно, що становить 13,0% від загальної кількості, решта перебуває у стадії розгляду.

Районна державна адміністрація роботу із зверненнями громадян проводить відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та інших нормативних актів. На виконання зазначеного Указу Президента:

  • видано розпорядження голови районної державної адміністрації від 22.12.2021 №270/од-2021 «Про організацію особистого прийому громадян в Одеській районній державній адміністрації Одеської області», згідно з яким визначено порядок розгляду звернень, що надходять під час особистого прийому, а також затверджено графік особистого прийому громадян керівним складом районної військової адміністрації, яким передбачено щотижневе проведення особистих прийомів громадян.
    • видано розпорядження голови районної державної адміністрації від 22.12.2021 №271/од-2021 «Про утворення районної постійно діючої комiсiї з питань розгляду звернень громадян», яким затверджено склад та Положення про постійну діючу комісію з питань розгляду звернень громадян при Одеській районній державній адміністрації Одеської області. До складу комісії керівників структурних підрозділів та начальників відділів райвійськадміністрації.

Відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» з метою забезпечення безпеки життя та здоров’я громадян та працівників Одеської районної державної адміністрації, протягом звітного періоду особисті прийоми, засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та перевірки додержання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах райвійськадміністрації та органах місцевого самоврядування Одеського району із зверненнями громадян не проводились.

Перейти до вмісту