Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до Одеської РВА
Протягом першого півріччя 2022 року до Одеської районної військової адміністрації надійшло 667 звернень. Із загальної кількості звернень:
- від Адміністрації Президента України – 0;
- з Кабінету Міністрів України – 0;
- з Урядової гарячої лінії – 488(67,2%);
- з Одеської обласної державної адміністрації – 141(21,2%),
- від інших органів, установ, організацій – 9(1,4%),
- від громадян – 29 (4,3%).
Від вищих органів влади районною державною адміністрацією протягом першого кварталу 2022 року отримано 629 звернень, що складає 94,3% від загальної кількості звернень громадян.
Надійшли з: | 2022 рік | 2021 рік | |
1 | Адміністрації Президента України | 0 | 0 |
2 | Кабінет Міністрів України | 0 | 0 |
3 | Через народних депутатів | 0 | 0 |
4 | Одеської облдержадміністрації (у т.ч. управлінь та департаментів) | 141 | 0 |
5 | Урядова гаряча лінія | 488 | 0 |
6 | Генеральна Прокуратура | 0 | 0 |
7 | Верховна Рада України | 0 | 0 |
8 | Національне антикорупційне бюро України | 0 | 0 |
9 | Від інших органів | 9 | 0 |
10 | Від громадян | 29 | 0 |
РАЗОМ | 667 | 0 |
У зверненнях громадян порушувалися питання житлової політики, комунального господарства, соціального захисту, сім’ї, дітей та молоді, та інше.
Протягом звітного періоду надійшло 27 колективних звернень (4,0% від загальної кількості), в яких порушувалися питання усунення порушень вимог містобудівного законодавства, транспортних послуг та перевезень та комунального господарства. Повторних звернень надійшло 8.
У зверненнях громадянами порушено 667 питань. За характером питань, порушених громадянами у зверненнях, що надійшли протягом звітного періоду, переважають питання:
- соціального захисту (надання матеріальної допомоги, призначення та виплат соціальних допомог, субсидій тощо) – 409(61,3%);
- комунального господарства (водопостачання, електропостачання, ремонту доріг, газифікації населених пунктів тощо)- 110 (16,5%);
- діяльності органів місцевого самоврядування – 24 (3,4%);
- транспорту і зв’язку – 20 (2,9%),
- житлової політики – 15(2,2%);
- охорони здоров’я –11 (1,6%), та інші.
Розгляду звернень за даними напрямками у районній військовій адміністрації приділяється особлива увага, посилено контроль за наданням повних та обґрунтованих відповідей.
Щодо всіх звернень було вжито визначених законодавством заходів, для вирішення порушених питань у зверненнях надавалися відповідні доручення.
Усі заявники в обов’язковому порядку отримують вичерпні письмові відповіді у строк, встановлений законодавством, надаються роз’яснення щодо порядку оскарження прийнятих за розглядом звернень рішень.
Від представників пільгових категорії громадян протягом першого кварталу
2022 року отримано 63 звернення,а саме:
від осіб з інвалідністю I-III груп – 66 звернень;
від учасників війни, учасників бойових дій – 14 звернень; від дітей війни – 10 звернень;
від членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 40 звернень.
За результатом розгляду звернень районною військовою адміністрацією, протягом першого півріччя 2022 року:
175- надіслано за належністю відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» (26,2%);
302 – надано роз’яснення по суті порушених питань (45,3%);
87 – вирішено позитивно, що становить 13,0% від загальної кількості, решта перебуває у стадії розгляду.
Районна державна адміністрація роботу із зверненнями громадян проводить відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та інших нормативних актів. На виконання зазначеного Указу Президента:
- видано розпорядження голови районної державної адміністрації від 22.12.2021 №270/од-2021 «Про організацію особистого прийому громадян в Одеській районній державній адміністрації Одеської області», згідно з яким визначено порядок розгляду звернень, що надходять під час особистого прийому, а також затверджено графік особистого прийому громадян керівним складом районної військової адміністрації, яким передбачено щотижневе проведення особистих прийомів громадян.
- видано розпорядження голови районної державної адміністрації від 22.12.2021 №271/од-2021 «Про утворення районної постійно діючої комiсiї з питань розгляду звернень громадян», яким затверджено склад та Положення про постійну діючу комісію з питань розгляду звернень громадян при Одеській районній державній адміністрації Одеської області. До складу комісії керівників структурних підрозділів та начальників відділів райвійськадміністрації.
Відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» з метою забезпечення безпеки життя та здоров’я громадян та працівників Одеської районної державної адміністрації, протягом звітного періоду особисті прийоми, засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та перевірки додержання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах райвійськадміністрації та органах місцевого самоврядування Одеського району із зверненнями громадян не проводились.