Порядок подачі звернень

Право громадян на індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисте звернення до органів виконавчої влади та посадових і службових осіб цих органів закріплено ст.40 Конституції України. 

Кожен громадянин може звернутися до керівництва Одеської районної державної адміністрації  із зверненням у зручний спосіб:


 1. Написати листа та відправити поштою, електронною поштою або особисто.

Письмові звернення громадян повинні відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян», а саме: 
а) Зазначати, кому адресується звернення;
б) обов’язково зазначати прізвище, ім’я, по батькові заявника;

в) місце фактичного проживання для листування; 

г) бажано контактний телефон;
в) викласти суть порушеного питання, зауваження, пропозиції чи скарги;

г) в кінці листа поставити підпис та дату.
 Письмові звернення громадян приймаються  особисто від заявника або уповноваженої особи, а також поштовим відправленням за адресою:
– 65000, м. Одеса, просп. Шевченка, 12, каб. 517.


 2. Порушити питання на «гарячій» телефонній лінії з  головою Одеської районної державної адміністрації та/або його заступниками.
Інформація про дату, час та порядок проведення «гарячих» телефонних ліній розміщується на офіційному веб-сайті Одеської районної державної адміністрації.


 3. Порушити питання на особистому прийомі у голови Одеської районної державної адміністрації та/або у його заступників.
Прийом проводиться згідно із затвердженим графіком, який розміщено на офіційному веб-сайті Одеської районної державної адміністрації (крім випадків, коли за поважних причин особистий прийом скасовано, про що є повідомлення на сайті).

Особистий прийом проводиться виключно за попереднім записом (не пізніше, ніж за 3 робочі дні) за телефоном: 705 41 82.

Перейти до вмісту