Право громадян на індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисте звернення до органів виконавчої влади та посадових і службових осіб цих органів закріплено ст.40 Конституції України.
Кожен громадянин може звернутися до керівництва Одеської районної державної адміністрації із зверненням у зручний спосіб:
1. Написати листа та відправити поштою, електронною поштою або особисто.
Письмові звернення громадян повинні відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян», а саме:
а) Зазначати, кому адресується звернення;
б) обов’язково зазначати прізвище, ім’я, по батькові заявника;
в) місце фактичного проживання для листування;
г) бажано контактний телефон;
в) викласти суть порушеного питання, зауваження, пропозиції чи скарги;
г) в кінці листа поставити підпис та дату.
Письмові звернення громадян приймаються особисто від заявника або уповноваженої особи, а також поштовим відправленням за адресою:
– 65000, м. Одеса, просп. Шевченка, 12, каб. 517.
2. Порушити питання на «гарячій» телефонній лінії з головою Одеської районної державної адміністрації та/або його заступниками.
Інформація про дату, час та порядок проведення «гарячих» телефонних ліній розміщується на офіційному веб-сайті Одеської районної державної адміністрації.
3. Порушити питання на особистому прийомі у голови Одеської районної державної адміністрації та/або у його заступників.
Прийом проводиться згідно із затвердженим графіком, який розміщено на офіційному веб-сайті Одеської районної державної адміністрації (крім випадків, коли за поважних причин особистий прийом скасовано, про що є повідомлення на сайті).
Особистий прийом проводиться виключно за попереднім записом (не пізніше, ніж за 3 робочі дні) за телефоном: 705 41 82.