ГОЛОВА ОДЕСЬКОЇ РДА ЮРІЙ КРУК ВЗЯВ УЧАСТЬ В АПАРАТНІЙ НАРАДІ ОДЕСЬКОЇ ОДА
Вже вкотре тема захворюваності на коронавірус є однією з головних, що обговорюється на апаратній нараді Одеської обласної державної адміністрації, яку проводить голова Одеської ОДА Сергій Гриневецький.
Участь в апаратній нараді взяв голова Одеської районної державної адміністрації Юрій Крук.
Ключовим питанням чергової апаратної наради залишається невтішна статистика із захворюваністю на коронавірусну хворобу в регіоні, що корелює із тенденціями по всій країні. Наразі проводяться всі можливі заходи щодо прискорення темпів вакцинації населення, організовані профілактичні перевірки дотримання карантинних норм тощо.
Тему передбачуваних перебоїв із постачанням електроенергії, які можуть виникнути у зв’язку з виникненням аварійного дефіциту потужностей – також обговорили на нараді. В таких умовах надважливо забезпечити безперебійне енергозабезпечення важливих об’єктів, суспільно-значимих споживачів, а саме лікарень, пологових будинків тощо.
Для запобігання негативних наслідків вже проводиться ряд заходів, серед яких: створення резервного запасу кисню у лікарнях, проводиться інвентаризація наявності та стану дизель-генераторів у кожній лікарні, вирішується питання забезпечення паливо-мастильними матеріалами.
Що ж стосується порядку денного, то з першого питання щодо запровадження системи документообігу «АСКОД» та здійснення комплексу заходів щодо захисту інформації в апараті Одеської облдержадміністрації та її структурних підрозділах доповідав Станіслав Ніколайчук – начальник управління цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації облдержадміністрації.
За словами доповідача, 2021 рік став початком переходу до режиму «paperless» («без паперів»), тобто повної відмови від паперових документів в державних органах. 15 липня 2021 року Верховна Рада України ухвалила Закон України «Про особливості надання публічних (електронних публічних) послуг» №1689-ІХ опубліковано в офіційній газеті Верховної Ради «Голос України», відповідно до якого Україна переходить в режим «paperless».
Доповідач зазначив також мету впровадження СЕД «АСКОД» та ризики, з якими стикається організації у зв’язку зі зростанням темпів цифровізації та інформатизації. В ході апаратної наради також обговорили підсумки роботи облдержадміністрації та статистичні дані по регіону у різних галузях.