ПРОГРАМА ПРЕЗИДЕНТА «ВЕЛИКЕ БУДІВНИЦТВО» В ДІЇ: ЗА 60 ДІБ РЕКОНСТРУЙОВАНО ДІЛЯНКУ ЧОРНОМОРСЬКА-БЕРЕГОВА
4 листопада залізничники урочисто пропустили перший вантажний потяг реконструйованою та електрифікованою ділянкою Чорноморська – Берегова. Подія відбулася за участю міністра інфраструктури України Олександра Кубракова, голови Одеської обласної державної адміністрації Сергія Гриневецького, голови правління АТ «Укрзалізниця» Олександра Камишіна, директора регіональної філії «Одеська залізниця» Сергія Нікуліна.

Реконструкція дільниці Чорноморська – Берегова з улаштування другої головної колії на перегоні к.п. 5 км – роз’їзд 12 км — важливий інфраструктурний проєкт, реалізований в рамках Програми Президента «Велике будівництво», який дозволить збільшити обсяги вантажоперевезень до найбільших портів країни.

«Сьогодні на Одещині запустили у роботу дільницю Чорноморська – Берегова. Це 6,8 км нової колії до найбільших портів країни. Майже 6 років велися дискусії щодо потреб розширення перегону. Це необхідно українським промисловцям, аграріям, портовикам, а значить – усій країні, бо це експортна виручка та сотні тисяч робочих місць. Завдяки «Великому будівництву» на УЗ нам вдалося завершити 6-річну дискусію за 60 днів. За цей короткий час залізничники уклали та електрифікували другу колію. Вже понад 10 років на УЗ подібні проєкти не втілювалися», — прокоментував Олександр Кубраков.

Під час реалізації проєкту реконструкції дільниці Чорноморська – Берегова було влаштовано другу колію на дільниці Чорноморська – Берегова між к.п. 5 км – роз’їзд 12 км довжиною 6,8 км. Зокрема, проведено капітальний ремонт переїзду 5 км із укладанням залізобетонного настилу, реконструкція пристроїв сигналізації та зв’язку, влаштовано та електрифіковано контактну мережу нової колії.

Пропускна спроможність дільниці Чорноморська—Берегова до реконструкції становила 48 пар поїздів на добу, після оновлення — вже 60 пар.
Надалі розглядається можливість добудови другої головної колії на дільниці пост 24 км — пост 30 км — станція Берегова/станція Хімічна. Після чого пропускна спроможність дільниці Чорноморська — Берегова — Хімічна складе вже 150 пар поїздів на добу.
Зауважимо, що роботи розпочались у липні 2021 року.