ЗА ПРОГРАМОЮ ПРЕЗИДЕНТА ВОЛОДИМИРА ЗЕЛЕНСЬКОГО “ВЕЛИКЕ БУДІВНИЦТВО” НА ДІЛЯНЦІ ЧОРНОМОРСЬКА – БЕРЕГОВА ТРИВАЄ УКЛАДАННЯ ДРУГОЇ ГОЛОВНОЇ КОЛІЇ

Для збільшення вантажопотоків на українських портах необхідно розвивати припортову залізничну інфраструктуру. Серед пріоритетних проєктів цього року – перегон дільниці Чорноморська — Берегова.

За програмою Президента Володимира Зеленського “Велике будівництво” на ділянці Чорноморська – Берегова триває укладання другої головної колії. Це дозволить збільшити пропускну здатність з 55 до 60 пар поїздів на добу. Роботи на 6,5 км плануємо завершити до кінця року.

«Саме цими залізничними шляхами здійснюються перевезення для 3-х з 5-ти найбільших стивідорних компаній країни — ДП МТП «Южний», ТОВ «Трансінвестсервіс» та АТ «Одеський Припортовий Завод».  Існуюча колія вже є обмеженням для подальшого збільшення обсягів та швидкості перевалки вантажів. За розрахунками об’єми вантажопотоків на ДП МТП «Южний» та ТОВ «ТІС» до 2023 року складуть щонайменше 135 млн тонн» – повідомив Міністр інфраструктури України Олександр Кубраков.

Востаннє, за словами Міністра, пропускну спроможність тут підвищували 6 років тому. Зараз розрахункова пропускна спроможність дільниці Чорноморська — Берегова — 55 пар поїздів на добу, а після оновлення вона збільшиться до 60.

Надалі, в Міністерстві інфраструктури України, розглядають можливість добудови другої головної колії на дільниці «пост 30 км» — станція Берегова/станція Хімічна. Тоді  пропускна спроможність дільниці Чорноморська — Берегова — Хімічна складе вже 150 пар поїздів на добу.

«Без системного підходу до розвитку інфраструктури неможливі якісні державні сервіси. Порти мають розвиватися, а держава — створювати для цього необхідні умови. Особливе значення тут має «Южний» як найбільший державний стивідор. Саме на його прикладі ми хочемо показати, що держава хоче і може бути ефективним менеджером» – зауважив Міністр інфраструктури України Олександр Кубраков.

Перейти до вмісту